Facebook annoncer

Facebooks annonceværktøj er ideelt til at skabe målrettede annoncer, som går direkte ud til din målgruppe. På den måde sikres det, at du udsender relevant og ønsket indhold til dine kunder. Dermed vil din markedsføring ikke være en irritationsfaktor, som skader mere end det gavner.

Effektiv markedsføring

ROI ONLINE kan måle på effekten af Facebook annoncering for vores kunder. På den måde kan man følge med i effekten, der skabes via den kommunikation, som udsendes på Facebook. Gennem effektmåling sikres altså det bedste resultat for dig og din virksomhed.

Mange muligheder

ROI ONLINE er altid opdateret med de nyeste muligheder for online markedsføring – også på Facebook. Derfor er vi en god partner, når du ønsker at holde dig opdateret på de nyeste metoder, muligheder og trends inden for Facebook annoncering.

Ikon af Facebook annoncering

Facebook annoncering

I dag er det næsten halvdelen af den danske befolkning, der bruger Facebook dagligt. Det er unge som gamle, højtuddannede som faglærte, dem der bor på landet, men også dem der bor i storbyerne. Det er netop denne brede vifte af forskelligheder på Facebook, der gør det interessant for virksomheder at annoncere på platformen.

Målrettet og effektiv markedsføring med Facebook annoncering

Facebook annoncering adskiller sig ikke meget fra at annoncere alle andre steder. Der er dog én væsentlig forskel: Med Facebook annoncering får du flere og langt bedre muligheder for at målrette din annonce, så den når ud til din målgruppe. På Facebook er det muligt at ramme din målgruppe med annoncer, der er udviklet specifikt til målgruppen. Det er muligt at segmentere annoncerne på demografiske kriterier som alder, bopæl, køn, interesser m.m. Du kan kort og godt målrette annoncerne ud fra alle de oplysninger, Facebook brugerne har mulighed for at skrive, når de opretter en profil. Denne form for målretning af annoncer er en af de største fordele ved at benytte sig af Facebook annoncering. En anden fordel ved Facebook annoncer er, at de er nemmere at måle på end f.eks. printede annoncer eller canvas. Effektiviteten af en Facebook annonce kan måles med indbyggede statistik værktøjer. Men for at måle den totale effekt kan man også kombinere dette med andre statistikværktøjer som f.eks. Google Analytics og kan man ikke finde ud af at sætte det op, kan man få et Google Analytics kursus, hvor man kan lære det. På den måde kan du på en effektiv og hurtig måde se, om dine Facebook annoncer og Facebook kampagner giver det ønskede resultat. Du får dermed mulighed for hurtigt at kunne optimere og justere dem, så de i sidste ende giver dig det bedste resultat på bundlinjen.

Bedre ROI med annoncering på Facebook

Via annoncering på Facebook kan du skabe mere trafik på din hjemmeside og øge din konverteringsrate. Den meget specifikke og effektive målretning gør, at du er sikker på, at de personer, dine annoncer rammer, er potentielle kunder. Således spilder du ikke en masse annoncekroner på at skyde med spredehagl i håbet om at få folk ind på din hjemmeside og i sidste ende foretage et køb. Dette betyder, at du med en reklame på Facebook automatisk optimerer dine ressourcer, og i sidste ende vil det føre til et bedre resultat på bundlinjen og dermed et bedre ROI.

Det er op til dig, hvor mange penge du vil bruge på annoncering. Med Facebook annoncering har man mulighed for at betale for hvert klik på annoncen eller for hver visning af annoncen. Når annoncen sættes op, vælger du selv, hvad dit daglige budget skal være, hvad du højst vil betale pr. klik eller pr. visning, og hvor længe og hvornår din reklame skal vises og selvfølgelig for hvem.

Har du fået øjnene op for mulighederne i Facebook reklamer og Facebook annoncering?

Hvis du kan se fordelene i reklamer og annoncer på Facebook, men ikke rigtig ved, hvordan du skal griber det an, så kan vi hos ROI ONLINE hjælpe dig. Vi kan vejlede og rådgive dig i, hvordan det gøres bedst muligt, eller du kan vælge at lade os stå for det hele.

Vi hjælper gerne med at sætte din Facebook annonce op, så den fanger din målgruppe, vi hjælper med udformning og afvikling af din Facebook kampagne, og vi følger op på den og laver justeringer, så den giver det bedste resultat. Vi kan også hjælpe med optimering af din landingsside og konverteringsrate, ligesom vi også gerne står for at måle på effektiviteten af dine kampagner.

 

Fordele
  • Specifikke annoncer til den helt rigtige målgruppe
  • Optimal udnyttelse af budgettet, da kun klik koster
  • Du kan brande dig og nå ud til et bredt publikum i området
  • I kan sikre målrettede annoncer til specifikke undersider
  • Mulighed for billede- eller videoannoncering
  • I kan annoncere mod nuværende kunders netværk
  • God konvertering gennem specifikke budskaber til målgruppen

Engageret vækstpartner gennem

Logo
logo
logo
logo
logo
logo

Har du spørgsmål?

Kontakt os i dag og få en uforpligtende samtale. Vi vil meget gerne rådgive dig