Strategier til salg og markedsføring
Vi laver digitaliseringsprojekter der indebærer alt indenfor salg og markedsføring. Salgsprojekter kan omhandle flere ting, lige fra hjælp til valg og udnyttelse af de rette systemer, til udvikling af den komplette salgsstrategi.
Markedsføringsprojekter kan indeholde alt lige fra identificering af det rigtige kundemix, til implementering af den marketingstrategi, der sikrer den ønskede vækst.
Automatiseringer og integrationer
Ved integration og auotomatiseringesprojekter, deltager vi som rådgivere. Via skitsering af projektet, får vi konkretiseret, hvilke processer der bør automatiseres så vi kan finde frem til, hvilke potentielle leverandører der bør involveres og til hvilken pris. Vi kan stå for projektledelse gennem hele forløbet og hjælpe jer helt i mål. Vi har kontinuerligt ROI for øje og vi fungerer som jeres 100% udvildige konsulent.
Webshop og E-handels strategier
ROI ONLINE hjælper SMV’er med optimering af deres Webshops og E-handels strategier. Hvad enten du skal vækste din eksisterende løsning eller om du skal have en helt ny, kan vi rådgive, projektlede og hjælpe med udvælgelsen af de rette leverandører. Vi kan konkretisere hele projektet samt give et overblik over de relevante tiltag der bør gøres, samt udarbejde det rette beslutningsgrundlag før projektet iværksættes.
SVM:Digital Potentialeafklaring
Teknologiens verden udvikler sig hele tiden – Kan du følge med og ved du hvor stort din virksomheds potentiale er? Med vækstmidler fra EU, kan du lære din virksomheds potentialer at kende og tage det næste skridt. EU vækstpuljen, SMV Digital Potentialeafklaring, giver dig mulighed for at finde din virksomheds vækstpotentialer med en medfinansiering af projektet, på op til 100.000 kr. fra EU.
I et potentialeafklaringsforløb er formålet at hjælpe din virksomhed med at identificere, hvad business casen er ved at investere, hvilke nye teknologier der kan indføres samt, hvilke teknologier der er relevante at investere i.
Hvad indebærer det?
Et potentialeafklaringsprojekt indeholder bl.a.:
- Kortlægning af arbejdsprocesser i virksomheden
- Afklaring af processer der kan digitaliseres/automatiseres
- Afklaring af relevant teknologi til digitalisering/automatisering
- Afklaring af tekniske og organisatoriske barrierer for digitaliseringen/automatiseringen
- Forretningsudvikling
- Udarbejdelse af ROI/business case/kravspecifikation for investering i ny teknologi
- Leverandøridentifikation og tilbudsindhentning
Hvad får jeg ud af det?
Vi er din optimale samarbejdspartner – Vi sikrer, at du får det bedste resultat af de projekter, du søger om tilskud til. Vi rådgiver bl.a. om:
- Leverandøroptimering ud fra virksomhedens budget og behov
- Forretningsomlægning- og udvikling af fremtidssikrede forretningsmodeller gennem strategisk rådgivning
- Forbindelsen mellem din virksomhed og digitaliseringstendenser- og muligheder ved at opsætte rammerne for digitale ambitioner, analyse af arbejdsprocesser, vurdering af digitaliseringspotentialer og lettere implementering af digitaliseringstiltag
Hvordan foregår det?
Du kan få 50% i tilskud, dog maksimalt 100.000 kr. For at få det fulde tilskud på 100.000 kr. skal du selv medfinansiere projektet med 100.000 kr. enten med kontanter eller timerne, du og dine medarbejdere lægger i projektet.
Vores kunder stiller mange spørgsmål, når vi introducerer dem for EU’s vækstpuljer, såsom:
- Hvilke krav skal jeg opfylde for at kunne ansøge?
- Hvordan foregår det med timeregistrering?
- Hvor meget skal jeg selv investere i projektet, økonomisk?
- Skal jeg selv finde en rådgiver?
Spørgsmålene er velbegrundet – det kan virke uoverskueligt, men vi står klar til at hjælpe dig, så du kan få del i EU’s vækstmidler og opnå det fulde potentiale af din virksomhed. Vi kan være med dig, på sidelinjen, hele vejen. Jo tidligere vi bliver en del af processen, jo mere får du ud af projektet.
Lad os besvare dine spørgsmål om SMV:Digital Potentialeafklaring, og tage en snak om dine muligheder for at få del i EU’s vækstkroner.