Professionel hjemmeside

Har du en professionel hjemmeside? Det er vigtigere end nogensinde, at din hjemmeside er professionel, og at den virker optimalt på alle enheder. En professionel hjemmeside afhænger ikke blot af layout, men også af funktionalitet. En funktionel hjemmeside skaber troværdighed og anerkendelse, hvilket virksomheder har brug for i dag, hvor der er massiv konkurrence.

Billede af en lommeregner

Hjemmeside og budget​

“Hvad koster en hjemmeside?” Dette er et forståeligt og ofte stillet spørgsmål. Hos ROI ONLINE tilbyder vi udvikling af hjemmesider på mange budgetter. Men en ting er sikkert, når det kommer til webudvikling: Man får, hvad man betaler for. Dog inddrager ROI ONLINE eksterne specialister, hvilket betyder, at du får mere specialist for pengene hos os!

Tastatur

Hvor skal man starte?

Hos ROI ONLINE anbefaler vi, at du kontakter os til en uforpligtende samtale, hvor vi kan gøre dig lidt klogere på dine muligheder, når vi hører mere om din virksomhed og dine ønsker. Vi er altid realistiske og konkrete med vores priser, og med vores eksterne specialister sikrer vi altid, at du får professionelt udført arbejde til en god pris. Sammen lægger vi den bedste plan for dig.

ikon af hjemmeside

Hjemmesider

Forbrugerne er blevet mere bevidste og undersøger priser og udvalg i højere grad end tidligere. Det betyder, at forbrugerne leder efter tilgængelig information om forskellige firmaer, inden de beslutter sig for, hvor de vil handle. Denne informationssøgning foregår i dag, oftest på internettet, og der er i dag flere, der udelukkende handler de steder, hvor de kan søge information om produkter m.m. på virksomhedens hjemmeside. Det er derfor ikke uvæsentligt, om jeres virksomhed har en hjemmeside eller ej. Har jeres virksomhed ikke nogen hjemmeside, er der nemlig en god chance for, at jeres kundepotentiale ikke kan finde frem til jeres virksomhed.

Har I en professionel hjemmeside?

En professionel hjemmeside repræsenterer jeres virksomhed og de produkter, I tilbyder. Man kan sige at jeres hjemmeside fungerer som virksomhedens elektroniske visitkort og er virksomhedens elektroniske ansigt udadtil. De professionelle hjemmesider kan dog gøre meget mere end dette; de kan blive det største trækplaster for nye kunder.

Som virksomhedsdrivende bør man gøre den information, kundepotentialet kan være interesseret i, tilgængelig på sin virksomheds nye hjemmeside. På denne måde kan potentielle og eksisterende kunder få de informationer, de har brug for, uden at skulle kontakte virksomheden. Det handler om at have en informativ hjemmeside, med så mange oplysninger om de produkter og services, man tilbyder, som muligt. Billeder og illustrationer er selvsagt også vigtige. Ved hjælp af billeder kan kunden se og selv danne sig et indtryk af virksomheden, han eller hun er interesseret i. Med en professionel hjemmeside giver du dine kunder adgang til din virksomhed 24/7.

Ved at gøre jeres professionelle hjemmeside så informativ som muligt kan I øge chancerne for, at potentielle kunder vælger jeres virksomhed frem for jeres konkurrenters. Jo flere informationer, I giver de potentielle kunder, jo mere tilgodeser I deres behov. De potentielle kunder sparer en masse tid, og på samme tid fremstår jeres virksomhed som åben og ærlig. Det kan i sidste ende være med til at skabe den tillid hos kunden, som i dag er mere vigtig end nogensinde før.

Overvejelser inden køb og oprettelse af hjemmeside

Uanset, om man selv ønsker at stå for oprettelse af hjemmeside, eller om man vælger at få lavet den professionelt hos et webbureau, er der en række overvejelser, man bør gøre sig, inden man går i gang projektet.

Overvejelser omkring hjemmesidens design, funktionalitet, indhold og struktur kan være udslagsgivende i forhold til valg af hjemmesidesystem, da den kan blive meget uhensigtsmæssig at arbejde videre med, hvis den ligger i det forkerte system. CMS er forkortelsen for Content Management System og kan oversættes til et indholdsstyrings- og vedligeholdelse system. Det lader dig redigere i indholdet på din hjemmeside på en brugervenlig måde, uden at du skal redigere i selve koden.

I forhold til funktionalitet er det vigtigt, at du har et klart mål med, hvad siden skal bruges til. Skal interesserede f.eks. kunne bestille brochurer m.m. via en bestillingsformular? Skal det være muligt at kunne købe ting via din hjemmeside? Skal kunder og andre interesserede have mulighed for at kunne stille spørgsmål m.m? Og skal dette være synlig for andre, der besøger hjemmesiden? Skal der integreres sociale medier? Spørgsmålene er mange, og før man går i gang med at undersøge priser, er det selvsagt essentielt, at man ved, hvad den ny hjemmeside skal kunne, så man ikke blot får et hav af priser, der ikke kan sammenlignes og måske i sidste ende slet ikke bruges. Ved du allerede, hvad din nye hjemmeside skal indeholde af funktioner, så tryk på nedenstående knap og prøv vores CMS beregner.

I forhold til hjemmesidens design er det en god idé på forhånd at have gjort sig nogle tanker omkring farvevalg. Hvilke farvenuancer ønsker man? Og hvordan harmonerer det med virksomhedens logo? Skal den indeholde mange billeder? Skal det være muligt at afvikle flash? Hvor vigtigt er designet i forhold til resultaterne på søgemaskinerne? Man kan bygge mange flotte hjemmesider, men hvis ikke den findes på søgemaskinerne, vil det til stadighed blot blive en udgift og aldrig give tilstrækkeligt afkast i sidste ende.

Hjemmeside priser – hvad koster en hjemmeside?

Et spørgsmål vi ofte bliver stillet, når virksomheder skal bruge en ny hjemmeside er: Hvad koster det? Og det er med hjemmesider som med alt muligt andet: Du får hvad du betaler for.

De findes i store flotte udgaver til mange hundrede tusinde kroner, der findes billige udgaver, og der findes helt gratis udgaver. Det, du skal betale for en ny hjemmeside, afhænger af dine ønsker og behov. Vil du stå for oprettelse af hjemmeside selv, vil du købe dig til den tilsyneladende billige hjemmeside løsning, eller vil du have en løsning der passer til dine behov? Den tilsyneladende billigste hjemmeside løsning her og nu vil ofte være selv at stå for oprettelsen, men det kræver, at du har de fornødne evner og viden, og det kan hurtigt koste dig mange timer.

Det man skal se på, er, hvad en ny hjemmeside kan tilføre af værdi, og hvorledes rammerne for den nye hjemmeside skal være, for at dette kan lade sig gøre. En alternativ tilgang kan være at se på budgettet og se på, hvad man kan få for dette, så man tager den optimale løsning i steps over en periode. Ud fra behov, ønsker og mål, bør der lægges en online strategi, der stemmer overens med det budget, der giver det ønskede Return On Investment Online.

Hos ROI-Online kan vi hjælpe jer med en samlet løsning. Prisen afhænger af, hvor meget I skal have lavet, som igen afhænger af, hvor mange overvejelser, I har gjort jer på forhånd. Jo mere I har på plads omkring budgetter og ønsker, des bedre kan vi som webbureau hjælpe jer til at få en billig hjemmeside løsning, der passer til jeres virksomheds behov.

Køb hjemmeside hos ROI ONLINE

Er du i tvivl om, hvor du skal starte eller slutte, så køb din hjemmeside hos os. Vi hjælper dig med de mange spørgsmål, der melder sig, når du går efter den mest optimale hjemmesideløsning til prisen. Hvis du ikke synes, du har de nødvendige kompetencer til selv at gå i krig med oprettelsen, eller hellere vil koncentrere dig om at drive din virksomhed, så kan vi hjælpe dig med færdige hjemmesideløsninger til priser, der er yderst konkurrencedygtige. Får du lavet en hjemmeside hos os, så får du en fast pris med et unikt design, hvor der er taget udgangspunkt i optimal søgemaskineoptimering samt support og oplæring i det CMS-system, hjemmesiden er lavet i. Herved har du selv mulighed for let og uden yderligere omkostninger at vedligeholde hjemmesiden. Og husk på, at design og programmering af en hjemmeside er en tidskrævende proces. Jo mere specifik du er omkring dine ønsker og behov, jo færre timer skal der bruges på udvikling, hvilket betyder en lavere pris på det samlede hjemmesideprodukt.

Fordele
  • Hjemmesiden giver mulighed for at nå ud til kundepotentialet
  • Virksomheden er synlig, hvilket giver brugeren et godt indtryk
  • I kan fremadrettet øge jeres virksomheds omsætning
  • I kan få del i de mange potentielle kunder, der søger på nettet
  • I får mulighed for online dialog med kunder og interessenter
  • Svar én kunde med informative tekster, og alle vil se svaret
  • Hold kunder leads opdateret med tilbud og forretningsgange

Engageret vækstpartner gennem

Logo
logo
logo
logo
logo
logo

Har du spørgsmål?

Kontakt os i dag og få en uforpligtende samtale. Vi vil meget gerne rådgive dig