Brug for hjælp?
Ring: 70 20 39 49
Eller skriv til os på info@roi-online.dk
blåt-kort

HJEMMESIDER

Forbrugerne er blevet mere bevidste og undersøger priser og udvalg i højere grad end tidligere. Det betyder at forbrugerne leder efter tilgængelig information om forskellige firmaer, inden de beslutter sig for, hvor de vil handle. Denne informationssøgning forgår i dag, oftest på internettet og der er i dag flere der udelukkende handler de steder, hvor de kan søge information om produkter m.m. på virksomhedens hjemmeside. Det er derfor ikke uvæsentligt, om jeres virksomhed har en hjemmeside eller ej. Har jeres virksomhed ikke nogen hjemmeside, er der nemlig en god chance for at jeres kundepotentiale ikke kan finde frem til jeres virksomhed.

Har I en professionel hjemmeside?

En professionel hjemmeside repræsenterer jeres virksomhed og de produkter I tilbyder. Man kan sige at jeres hjemmeside fungerer som virksomhedens elektroniske visitkort og er virksomhedens elektroniske ansigt udadtil. De professionelle hjemmesider kan dog gøre meget mere end dette, de kan blive det største trækplaster for nye kunder.

Som virksomhedsdrivende, bør man gøre den information, kundepotentialet kan være interesseret i, tilgængelig på sin virksomheds nye hjemmeside. På denne måde kan potentielle og eksisterende kunder, få de informationer de har brug for, uden at skulle kontakte virksomheden. Det handler om at have en informativ hjemmeside, med så mange oplysninger om de produkter og services man tilbyder, som muligt. Billeder og illustrationer er selvsagt også vigtige. Ved hjælp af billeder kan kunden se og selv danne sig et indtryk af virksomheden han eller hun er interesseret i. Med en professionel hjemmeside giver du dine kunder adgang til din virksomhed 24/7.

Ved at gøre jeres professionelle hjemmesider så informative som muligt, kan I øge chancerne for at kundepotentialet vælger jeres virksomhed frem for jeres konkurrenters. Jo flere informationer I giver de potentielle kunder, jo mere tilgodeser I deres behov. De potentielle kunder sparer en masse tid og på samme tid, fremstår jeres virksomhed som åben og ærlig. Det kan i sidste ende være med til at skabe den tillid hos kunden, som i dag er mere vigtig end nogensinde før.

Overvejelser inden køb og oprettelse af hjemmeside

Uanset om man selv ønsker at stå for oprettelse af hjemmeside, eller om man vælger at få lavet den professionelt hos et webbureau, er der en række overvejelser man bør gøre sig, inden man går i gang projektet.
Overvejelser omkring hjemmesidens design, funktionalitet, indhold og struktur, kan være udslagsgivende i forhold til valg af hjemmesidesystem, da den kan blive meget uhensigtsmæssig at arbejde videre med, hvis den ligger i det forkerte system. CMS er forkortelsen for Content Management System, og kan oversættes til et indholdsstyrings og vedligeholdelse system. Det lader dig redigere i indholdet på din hjemmeside på en brugervenlig måde, uden at du skal redigere i selve koden.

I forhold til funktionalitet er det vigtigt at du har et klart mål med, hvad siden skal bruges til. Skal interesserede f.eks. kunne bestille brochurer m.m. via en bestillingsformular? Skal det være muligt at kunne købe ting via din hjemmeside? Skal kunder og andre interesserede have mulighed for at kunne stille spørgsmål m.m., der måske endda er synlige for andre, der besøger hjemmesiden? Skal der integreres sociale medier? Spørgsmålene er mange og før man går i gang med at undersøge priser, er det selvsagt essentielt man ved hvad den ny hjemmeside skal kunne, så man ikke blot får et hav af priser der ikke kan sammenlignes og måske i sidste ende slet ikke bruges. Ved du allerede hvad din nye hjemmeside skal indeholde af funktioner, så tryk på nedenstående knap og prøv vores CMS beregner.

Beregn prisen på din nye hjemmeside

I forhold til hjemmesidens design er det en god idé på forhånd at have gjort sig nogle tanker omkring farvevalg. Hvilke farvenuancer ønsker man og hvordan harmonerer det med virksomhedens logo? Skal den indeholde mange billeder og skal det være muligt at afvikle flash? Hvor vigtigt er designet i forhold til resultaterne på søgemaskinerne? Man kan bygge mange flotte hjemmesider, men hvis ikke den findes på søgemaskinerne, vil det til stadighed blot blive en udgift og aldrig give tilstrækkeligt afkast i sidste ende.

Hjemmeside priser – hvad koster en hjemmeside?

Et spørgsmål vi ofte bliver stillet, når virksomheder skal bruge en ny hjemmeside er: Hvad koster det? Og det er med hjemmesider som med alt muligt andet, du får hvad du betaler for.
De findes i store flotte udgaver til mange hundrede tusinde kroner, der findes billige udgaver og der findes helt gratis udgaver. Det du skal betale for en ny hjemmeside, afhænger af dine ønsker og behov. Vil du stå for oprettelse af hjemmeside selv, vil du købe dig til den tilsyneladende billige hjemmeside løsning, eller vil du have en løsning der passer til dine behov? Den tilsyneladende billigste hjemmeside løsning her og nu, vil ofte være selv at stå for oprettelsen, men det kræver at du har de fornødne evner og viden, og det kan hurtigt koste dig mange timer.

Det vi som hjemmesideudbyder mener man skal se på er, hvad en ny hjemmeside kan tilføre af værdi, og hvorledes rammerne for den nye hjemmeside skal være, for at dette kan lade sig gøre. En alternativ tilgang kan være at se på budgettet, og se på hvad man kan få for dette, så man tager den optimale løsning i steps over en periode. Ud fra behov, ønsker og mål, bør der lægges en online strategi, der stemmer overens med det budget der giver det ønskede Return On Investment Online.

Hos ROI-Online kan vi hjælpe jer med en samlet løsning. Prisen afhænger af hvor meget I skal have lavet, som igen afhænger af hvor mange overvejelser I har gjort jer på forhånd. Jo mere I har på plads omkring budgetter og ønsker, des bedre kan vi som webbureau hjælpe jer til at få en billig hjemmeside løsning, der passer til jeres virksomheds behov.

Beregn hjemmesidepris der matcher dine behov

Køb hjemmeside hos ROI-online

Er du i tvivl om hvor du skal starte eller slutte, så køb hjemmeside hos os.
Vi hjælper dig med de mange spørgsmål, der melder sig, når du går efter den mest optimale hjemmesideløsning til prisen. Hvis du ikke synes du har de nødvendige kompetencer til selv at gå i krig med oprettelsen, eller hellere vil koncentrere dig om at drive din virksomhed, så kan vi hjælpe dig med færdige hjemmesideløsninger, til priser der er yderst konkurrencedygtige. Får du lavet en hjemmeside hos os, så får du en fast pris, med et unikt design, hvor der er taget udgangspunkt i optimal søgemaskineoptimering, samt support og oplæring i det CMS-system hjemmesiden er lavet i. Herved har du selv mulighed for let og uden yderligere omkostninger at vedligeholde hjemmesiden. Og husk på at design og programmering af en hjemmeside er en tidskrævende proces. Jo mere specifik du er omkring dine ønsker og behov, jo færre timer, skal der bruges på udvikling, hvilket betyder en lavere pris på det samlede hjemmesideprodukt.

Kontakt os for en uforpligtende dialog vedrørende dine ønsker og behov, så vi kan komme i gang med at lave en professionel hjemmeside, til en fast konkurrencedygtig pris, der passer til netop din virksomhed.

Bliv Ringet Op





Facebook bekæmper ”fake-news” med ny funktion.
I sin seneste indsats for at bekæmpe fænomenet ”fake-news”, falske nyheder, har Facebook testet en helt ny feature. Denne funktion giver facebookbrugerne yderligere information om de nyheder, som vises i deres nyhedsfeed. Funktionen er angivet med bogstavet ”i” nær overskriften til en given artikel. Ved anvendelse af funktionen vil facebookbrugerne få hjælp til at identificere falske nyheder og dermed kunne skelne utroværdige udgivere, der i dag er et voksende fænomen, som blandt andet havde en central plads i det seneste amerikanske præsidentvalg.
Helt konkret vil funktionen afsløre kontekstuelle oplysninger såsom udgiverens Facebook- og Wikipediasider, relaterede artikler om samme emne samt oplysninger om hvordan andre brugere deler på pågældende artikel. Ideen bag funktionen er at genskabe en digital tillid, som er blevet brudt i takt med de stigende falske nyheder.
Kilde: Business insider
... Læs mereLæs mindre

Vis på Facebook

Er du opmærksom på kompleksiteten af SSL/https? Har du sikret, at din virksomheds hjemmeside er troværdig og kender du i den forbindelse din rangering på Google? Er dit erhverv eksempelvis involveret i e-handel eller har du en hjemmeside - SSL er relevant for alle.
SSL er med til at minimere risikoen for angreb da der er krypteret et link mellem server og browseren.

Alle e-forretninger som behandler personlige og fortrolige oplysninger bør have et SSL certifikat, både for deres egen og for deres besøgendes skyld. SSL (Secure Sockets Layer), sikrer at det kun er afsender og modtager, som kan læse de informationer, der kommunikeres mellem de to parter. Dette er vigtigt i dag, hvor man nemt kan komme galt afsted, når man handler på nettet. Det er ikke kun vigtigt for hjemmesider som indeholder e-handel, men derimod vigtigt for troværdigheden på alle former for hjemmesider. Et SSL certifikat er vejen til troværdighed og tryghed men det er nu i høj grad også en rangeringsfaktor, som har betydning for din SEO, da sikkerhed er i særdeles høj kurs hos Google.

I 2016 gjorde Google det til et krav, at man i forbindelse med Google Shopping brugte SSL - Fra januar 2017 begyndte Google at afsløre graden af sikkerhed på webshops for brugerne. Dette markeres med farven grøn, gul og rød, hvoraf rød er meget usikker.
Google begynder at suspendere Google shopping uden ssl.
Hvis du ikke allerede har skiftet fra http til https, vil det være en klar fordel, såfremt du vægter sikkerhed højt.
... Læs mereLæs mindre

Vis på Facebook

Nye Succes Online arrangementer er nu skudt i gang!

Lyder gratis viden om optimering af digitale kompetencer som noget for dig?

Vi er en del af Googles initiativ Succes Online, som hjælper små og mellemstore virksomheder med at tilegne sig optimerede færdigheder indenfor online markedsføring.

Der tilbydes gratis arrangementer, som guider dig og din virksomhed til at opnå de bedst mulige digitale kompetencer indenfor SEO, digitale medier, Adwords og meget andet.
... Læs mereLæs mindre

Vis på Facebook

ROI ONLINE er underviser på succes online hvor der arbejdes med praktiske dos and dont's, dette er afgørende for din succes på nettet. Vi levere en konkret handlingsplan og ikke mindst viden, der har til formål at gøre dig blandt de bedste på nettet. Der er også mulighed for 1:1 sparring. ... Læs mereLæs mindre

Succes Online - Sønderborg 2017

oktober 24, 2017, 9:00am - november 7, 2017, 6:00am

ROI ONLINE er underviser på succes online hvor der arbejdes med praktiske dos and dont's, dette er afgørende for din succes på nettet. Vi levere en konkret handlingsplan og ikke mindst viden, der ...

Vis på Facebook

Fra tjeklisten til handlingsplan:

ROI ONLINE er underviser på succes online hvor der arbejdes med praktiske dos and dont's, dette er afgørende for din succes på nettet. Vi levere en konkret handlingsplan og ikke mindst viden, der har til formål at gøre dig blandt de bedste på nettet. Der er også mulighed for 1:1 sparring
... Læs mereLæs mindre

Succes Online - Assens 2017

september 28, 2017, 1:00pm - september 28, 2017, 10:30am

Fra tjeklisten til handlingsplan: ROI ONLINE er underviser på succes online hvor der arbejdes med praktiske dos and dont's, dette er afgørende for din succes på nettet. Vi levere en konkret handl...

Vis på Facebook

Vores samarbejde med Google

Læs mere om vores samarbejde med Google og følg med på vores Google+ side, hvis du skal være heldig at deltage i det næste event, hvor vi hjælper virksomheder til Succes Online.

Tag hånd om problemerne

Sidder du i en virksomhed hvor du mener der kunne være behov for vores hjælp, så klik på “Kontakt os” og udfyld formularen med kontaktperson du gerne vil have vi tager fat i samt hvad du mener problematikken er for jeres virksomhed.

Hvilke firmaer besøger hjemmsiden?

Handler du primært B2B, kunne det måske være interessant at vide hvilke virksomheder der besøger jeres hjemmeside, samt hvor de kommer fra og hvad de eventuelt har søgt på via søgemaskinerne for at komme ind til jer. Vi har løsningsmodellen der giver jer muligheden for at få navngivet en stor del af de besøgende virksomheder der har besøgt jeres hjemmeside. Handler du primært B2B og kunne du tænke dig at vide hvem der kan betale sig at ringe til, så udfyld ovenstående formular eller ring 70 20 39 49.

Er jeres hjemmeside en indtægt?

Mange virksomheder har ikke en beregning, der viser hvorvidt deres hjemmeside har været en god investering. Med statistik og klare mål, er det ikke så svært som man måske tror. En hjemmeside bør behandles, som en hvilken som helst anden investering, der skal være fornuftigt Return On Investment og det skal stå i forhold til virksomhedens fremtidsplaner og øvrige mål.

Har I ikke en ROI beregning på jeres hjemmeside, eller påtænker I at lave en ny side, så lad os komme med vores forslag til hvordan man i fremtiden kan få optimal Return On Investment Online.

Har I en fastlagt webstrategi?

Mange virksomheder har ikke en klar strategi med deres hjemmeside og har sågar heller ikke opsat nogle mål, for hvad de vil have de besøgende til at gøre. En strategi er simpelificert blot en retning. Har man ikke en strategi, har man ikke en retning og når man ikke ved hvor man skal hen, ved man ikke engang om man er faret vild.

Mangler I en webstrategi og ved I ikke hvilken vej i skal gå, så udfyld ovenstående formular, eller ring på 70 20 39 49.

Vil du læse mere om hjemmesider

Har du behov for at vide mere om hvad du skal kigge efter når du skal have en ny hjemmeside, så læs vores artikel om emnet.

Ruevænget 19 - 5600 Faaborg - Tlf: 70 20 39 49 - info@roi-online.dk
© ROI ONLINE