Brug for hjælp?
Ring: 70 20 39 49
Eller skriv til os på info@roi-online.dk
blåt-kort

KONTORSERVICE

Kontorservice, lønbogholder og telefonpasser

Står du og mangler en, eller flere ansatte til at udføre nogle af dine kontoropgaver, men har du ikke ressourcer nok i din virksomhed til de omkostninger der er forbundet med at ansætte nye medarbejder? Så bør du overveje at outsource disse opgaver og bruge jeres økonomiske og tidsmæssige ressourcer på noget der giver bedre Return On Investment for virksomheden. Har du en lille eller mellemstor virksomhed, kan der være store fordele forbundet med at lade ROI-Online, der har gode erfaringer med kontorservice, tage sig af dine kontoropgaver. Vi leverer en bred vifte af ydelser, lige fra telefonpasning, ordrehåndtering, lønbogholder og bogføringshjælp, til diverse ledelsesmæssige opgaver som bestyrelsesarbejde, salgstræning, freelance marketing ydelser som udarbejdelse af brochure, tekstforfatning, hjemmesidedesign m.m. Giv os et ring og få en uforpligtende dialog om jeres virksomhed og lad os se på hvilken måde vi kan hjælpe jer.

Mister i opkald – så bestil professionel telefonpasning.

I en virksomhed med en travl hverdag er det ikke altid lige belejligt at besvare sine opkald når telefonen ringer, hvorfor professionel telefonpasning bør overvejes. Sker det for ofte, at telefonopkaldene ikke bliver besvaret og er der mange mistede opkald, kan dette få store konsekvenser for jeres virksomhed.  Hvis kunderne gentagne gange forsøger at få kontakt til jeres virksomhed og flere gange oplever at telefonen ikke bliver besvaret, så holder de op med at ringe. Hvis kunden oplever at i ikke er til at få fat på når det passer dem, vil kunden i stedet gå til en af de andre virksomheder, der udbyder samme eller lignende produkter eller ydelser som jeres virksomhed og som måske har professionel telefonpasning. Ikke nok med at salget kan risikerer at gå til en af jeres konkurrenter, så kan det også skade jeres image, da kunderne i værste fald begynder at tale dårligt om jeres virksomhed, fordi det er problematisk at få kontakt.

Oplever i at telefonen ringer og ringer og at i ikke når at besvare alle jeres opkald, så kan det være til stor gavn for jeres virksomhed at gøre brug af ekstern telefonpasning. Med en telefonpasser vil telefonen altid blive besvaret, enten personligt eller af telefonsvarer, afhængigt af åbningstiden. Dem der ringer, ringer aldrig forgæves og de vil få et professionelt indtryk af virksomheden. Med professionel telefonpasning, bestemmer i selv hvordan det skal foregå. Telefonpasning kan f.eks. bestå i at være en beskedservice hvor den professionelle telefonpasser kun tager i mod beskeder, eller der kan være tale om en service hvor alle opkald besvares og sorteres, hvorefter de vigtige stilles videre til jer. Det er op til jer om i ønsker en fast aftale, eller om der kun skal være tale om en aftale i spidsbelastningsperioder. Sammen aftaler vi, hvilken service det er i ønsker, der skal ydes over for jeres kunder, når de ringer. Med en telefonpasser, kan i få ro til at koncentrere jer om at drive forretningen, samtidig med at de kunder, der ringer får en god og professionel oplevelse. Ved at lade en telefonpasser tage sig af jeres opkald undgår i skuffede kunder.

Få regnskabsassistance, lønadministration og bogføringshjælp

Som erhvervsdrivende er du forpligtet til at holde regnskab i virksomheden. Ved afslutning af regnskabsåret skal du kunne præsentere din virksomheds årsregnskab for SKAT. Det er derfor yderst vigtigt at du regelmæssigt får bogført virksomhedens økonomiske aktiviteter. Det kan f.eks. være månedligt eller kvartalsvist. Synes du, at det er administrative opgaver, der er irriterende at brug tid på, når du i stedet kunne lave så meget andet, der kan bidrage med egentlig værdi til virksomheden, bør outsourcing af administrative opgaver som bogføringshjælp og regnskabsassistance overvejes.  Da der ikke er noget krav om at regnskab, bogføring m.m.,  skal foregå internet i virksomheden, kan man vælge at outsource regnskabsopgaver til et firma som os, der har specialister til regnskabsassistance og bogføringsassistance. Ved at få bogføringshjælp m.m., frigiver i ressourcer til det i synes er mest vigtigt for jeres virksomhed. En freelance bogholder kan på timebasis give regnskabshjælp og enkelte bogføringsopgaver eller varetage alle jeres regnmæssige opgaver. Med en freelance bogholder kan i få hjælp til regnskab, fakturering, debitor og kreditorstyring, således at der altid er styr på hvem i skylder penge, og hvem der skylder jer penge. I kan således få alt tænkelig bogføringshjælp. Med regnskabsassistance er det muligt at få os til at stå for administrationen af momsregnskabet, lige som det også er muligt at få hjælp med lønadministration, så i ikke skal spekulerer på om udbetalingerne til jeres medarbejdere er i orden, om der er indbetalt det rigtige i skat, feriepenge, pension osv.  Slutteligt, kan en freelance bogholder også hjælpe enkeltmandsvirksomheder og ApS med at udforme det endelige årsregnskab der skal forelægges SKAT.

Få vinklet dit budskab med en freelance marketing medarbejder

Som med telefonpasning og bogføringshjælp, kan i frigive en masse ressourcer i jeres virksomhed ved at gøre brug af freelance marketing. Er der travlt i marketing og kommunikationsafdelingen eller er jeres virksomhed endnu ikke så stor, at der er en selvstændig marketing og kommunikationsafdeling, så kan det være yderst givtigt for jeres virksomhed at benytte sig af freelance marketing. Vi kan som freelance marketing samarbejdspartner, hjælpe jeres virksomhed med en bred vifte af ydelser inden for markedskommunikation og marketing. Det kan være oversættelse af diverse dokumenter, udfærdigelse af manualer og brugervejledninger, tekstforfatning til papir og web, udarbejdelse af brochure, planlægning af events m.m.

Ved at benytte sig af outsourcing marketing, får din virksomhed mulighed for at invitere en person ind, der kan se det hele med nye øjne. I mange virksomheder fokuseres der udelukkende på salg og service og det produkt virksomheden levere, fremfor at fokusere på kunden og måske få nye input til andre relaterede produkter og services. Med en freelance marketing medarbejder kan du få løsninger, du ikke selv havde tænkt på og få vinklet dit budskab, til lige netop det kunderne gerne vil høre noget om.

Få hjælp til lige det du har brug for

Hos Roi-online kan vi således tilbyde dig forskellige ydelser inden for kontorservice. Vi kan agere telefonpasser, lønbogholder samt levere ledelsesmæssig assistance samt en lang række freelance markting og freelance bogholder ydelser. Ved at lade os håndtere de opgaver du enten ikke har kompetencer eller tid til at løse, kan du få tid til det vigtige, nemlig at drive din forretning. Vi skræddersyer løsningerne så de er tilpasset lige præcis de behov virksomheden har, såvel på kort som på lang sigt.

Kontakt os for en uforpligtende samtale vedrørende dine ønsker og behov for hjælp til kontorservice, så du kan fokusere på at driver din forretning.

Bliv Ringet Op

Referencer

Har du specielle referencer du ønsker info om, så bed om dem på Kontakt os. Se på LinkedIn hvorfor vores kunder anbefaler vores produkter, til andre i deres netværk.

Følg os på Google+

Hvis du følger os på Google+ får du muligheden for at få tips og tricks til at få bedre Return On Investment Online. Der oprettes også diskussioner og tages gode emner op, om hvordan man skal sikre sin virksomheds kontinuerlige vækst.

Vores samarbejde med Google

Læs mere om vores samarbejde med Google og følg med på vores Google+ side, hvis du skal være heldig at deltage i det næste event, hvor vi hjælper virksomheder til Succes Online.

Find os på Facebook

Synes godt om os på Facebook og du vil få nogle af de interessante informationer om hvad der sker, samt tips til hvordan du får markedsført dig bedre.

Tag hånd om problemerne

Sidder du i en virksomhed hvor du mener der kunne være behov for vores hjælp, så klik på "Kontakt os" og udfyld formularen med kontaktperson du gerne vil have vi tager fat i samt hvad du mener problematikken er for jeres virksomhed.

3 af 10 ringer ikke igen

Undersøgelser fra Danmarks Statistik viser at 3 ud af 10 ikke ringer igen, når de ringer til et virksomhedsnummer, der ikke bliver besvaret.

Velkomsthilsen og mistede opkald

Da vi får mere og mere i løn, skal vi også kontinuerligt blive mere effektive for at virksomheden kan opretholde konkurrenceevnen i markedet. Derfor tålmodigheden blevet kortere der går også kortere tid før man afbryder en ikke besvaret telefon. Teleselskaberne der arbejder med omstillingsborde til både mobile og stationære løsninger, arbejder kontinuerligt med at optimere på svarprocenten og hertil er et vigtigt redskab blevet standard, nemlig den velkendte telefonkø, med velkomsthilsen og eventuelt ledsaget med musik eller tastselvmenu. tålmodiheden og dermed svarprocenten bliver væsentligt forøget, blot ved hjælp af denne velkomsthilsen.

Det fleksible omstillingsbord

ROI ONLINE benytter danmarks mest fleksible omstillingsbord, hvor vi har alle mulighederne for at sikre at kunderne ikke bliver utålmodige og vigtige opkald mistes. Vi har sågar mulighed for at integrere omstillingsbordet med data fra jeres eget CRM-system, således vi har muligheden for at sende den pågældende kunde videre til den rigtige kontaktperson.

Glemsomhed koster dyrt

De nye administrative bøder for manglende skatteindberetning dækker over alle de indberetningspligtige forhold der kræves at man som virksomhed har pligt til at kende og efterleve. Det er blandt andet indberetninger af moms og afgifter, medarbejdernes løn, personalegoder og pension, men også meget meget mere. Virksomheder der har rod i deres papirer eller glemmer at indberette til SKAT, betaler store bøder og gebyrer til det offentlige. Ved en stikprøveundersøgelse foretaget af SKAT, viser det sig at 43% har enten indberettet for sent, forkert eller slet ikke indberettet, hvilket fremadrettet vil medføre bødestraf.

Bødestørrelse på 5.000-80.000

Bødestraffen afhænger af virksomhedens størrelse og går fra 5.000 ved virksomheder med 1-4 ansatte og strækker sig til 80.000 ved virksomheder med over 100 ansatte. Det bliver altså en dyr forglemmelse ikke at indberette tingene til tiden eller at have rod i virksomhedens papirer.

Fakta om bødestørrelse pr. overtrædelse, gældende fra 1. juli 2012:

1-4 ansatte: Bøde på 5.000 kr.
(i alt 193.270 virksomheder)

5-19 ansatte: Bøde på 10.000 kr.
(i alt 65.287 virksomheder)

20-49 ansatte: Bøde på 20.000 kr.
(i alt 16.259 virksomheder)

50-99 ansatte: Bøde på 40.000 kr.
(i alt 5.210 virksomheder)

100 + ansatte: Bøde på 80.000 kr.
(i alt 3.419 virksomheder)

 

UNDGÅ SKATS BØDER!
Ring til os på +45 70 20 39 49
eller udfyld formlaren øverst

 

Ruevænget 19 - 5600 Faaborg - Tlf: 70 20 39 49 - info@roi-online.dk
© ROI ONLINE

Vi bruger cookies for at forbedre vores kunders brugeroplevelse. Tryk ok eller navigerer til en anden side for at acceptere. mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk