fbpx

Har du oplevet, at jeres online annoncering ikke leverer de ønskede resultater?

Så er I langt fra de eneste. Mange virksomheder oplever, at deres digitale markedsføring ikke skaber den ønskede synlighed eller konvertering, og det kan være frustrerende at bruge ressourcer uden at se tydelige forbedringer. Det kan skyldes alt fra skærpet konkurrence og ændret forbrugeradfærd til manglende indsigt i, hvordan annonceringen bedst optimeres.

Heldigvis er der hjælp at hente. Mange virksomheder er allerede i gang med at få styrket deres digitale indsats for at sikre, at deres online markedsføring skaber både vækst og resultater.

Men hvor skal man starte? Det kan være svært at finde ud af, hvilke ændringer der gør den største forskel. Hvis du scroller videre ned, kan du læse eksempler på, hvordan andre virksomheder har fået støtte og sparring til at forbedre deres digitale markedsføring og skabe målbare resultater gennem øvrige tilskud.

540 mio. til danske SMV-virksomheder

EU er bekendt med de udfordringer virksomhedsejerne dagligt står overfor, og har oprettet en række puljer danske virksomheder kan få del i. Puljerne kan bruges på en lang række områder i virksomheden, herunder grøn omstilling, automatisering, marketingmæssig effektmåling, digitalisering og meget mere!

For mange virksomhedsejere er dette en unik mulighed, for at få investeret i sin virksomhed i tide og få vendt skuden og komme på rette spor igen. 

Se cases her

Handlekraftige virksomheder har taget springet og kastet sig ud i succesfulde EU projekter. Børsen har skrevet om nogle af de projekter, man som virksomhed kan få tilskud til. Nedenfor ses liste med eksempler på projekter indenfor vores specifikke kompetencer. Alt du skal gøre, for at læse artiklerne, er at klikke på billedet eller overskriften:

Har du udfordringer du kunne bruge tilskud til?

Kontakt os i dag og få en uforpligtende samtale om dine udfordringer. Vi vil meget gerne rådgive dig. 

Engageret vækstpartner gennem