Får du nok for dine Facebook penge?
Har man en Facebook virksomhedsprofil, er man allerede bevidst om hvor stærk en platform Facebook er i markedsføringssammenhæng. Mange virksomheder vælger at lade et eksternt bureau tage sig af deres Facebook annoncering, hvilket er en god idé med mindre man har ressourcer til at håndtere det internt. -Det er nemlig temmelig ressourcekrævende, og en god social medie tilstedeværelse kræver både tid og dedikation.
Optimer dine Facebook udgifter
Desværre har rigtig mange virksomheder svært ved at gennemskue hvorvidt de får nok værdi for deres penge. Platformen er kompleks, og kan være svær at gennemskue for det utrænede øje. Ofte fakturerer bureauer deres eget honorar, samt prisen for de forskellige Facebook kampagner samlet, hvilket gør det endnu mere ugennemskueligt for virksomheden.
For at råde bod på dette, har vi udviklet er guide til hvordan man som virksomhedsejer eller ansat, tjekker hvorvidt man får hvad man har krav på, når andre annoncerer på éns vegne.
Engageret vækstpartner gennem
Har du spørgsmål?
Kontakt os i dag og få en uforpligtende samtale. Vi vil meget gerne rådgive dig