Online eller offline annoncering?

Som virksomhed kan det være svært at vide, hvilken form for annoncering, der er den mest profitabel løsning. Vi mener, at online annoncering er det rigtige valg, da der er større muligheder her for at ramme den rigtige målgruppe.

Ved at ramme den rigtige målgruppe bruger du ikke en masse penge på annoncering, der aldrig når ud til de rigtige kunder. En TV-reklame er eksempelvis meget dyrere end online annoncering, og ofte er det kun en meget lille procentdel af dem, der ser TV-reklamen, der reelt er interesseret i produktet. Derfor er målrettet online annoncering det helt rigtige valg, da du her kan ramme dine A-kunder direkte. Man rammer dog ikke målgruppen med det samme ved bare at skrive noget online, det er yderst vigtigt, at du vælger de rette kanaler og de rette budskaber.

Der findes mange muligheder for markedsføring på nettet, og der kommer hele tiden nye til. Følgende markedsføringskanaler er blot nogle af de mange muligheder, der kan være det rigtige valg for din virksomhed: Google My Business, Google Ads, Facebook og Instagram annoncering, Google Shopping, søgemaskineoptimering og affiliate marketing. Det er derfor vigtigt, at du sætter dig ind i, hvad det er du vil markedsføre, og til hvem du vil ramme, og først herefter kan du finde ud af, hvilken kanal, der er det rigtige valg.

Er du stadig lidt forvirret?

Er du stadig lidt forvirret over, om du skal vælge online eller offline annoncering? Eller er du blot i tvivl om, hvilke af de mange typer for online markedsføring, der er den rette løsning for din virksomhed? Så tøv ikke med at kontakt os hos ROI-ONLINE. Vi rådgiver dig gerne og sammen finder vi den bedste løsning til din virksomhed.